Anime Önerileri-1

by - Temmuz 14, 2021

 

Herkese merhaba. Bugün birbirinden farklı türlerde izlediğim animelerden önerilerde bulunmaya geldim. Sizi bilmem ama ben dizi, film izlemektense anime izlemeyi daha çok seviyorum. Hem konuları her defasında birbirinden farklı oluyor hem de süreleri daha kısa. Uzun süren yapımları hiçbir zaman izleyememişimdir. Dikkatim çabucak dağılır. Bu yüzden anime izlemeye başlamam benim için son derece iyi oldu. Sözü uzatmadan sizi animelerle baş başa bırakıyorum.

1.      Terra Formars

Türü: Korku, Aksiyon, Bilim Kurgu, Uzay

    Animede olaylar 21. yüzyılda geçer. İnsanoğlu şu anda olduğu gibi Mars’a keşifler gerçekleştirmektedir. Ancak bu kez orda yaşamak ve Mars’tan geldiğini düşündükleri bir virüsün tedavisini bulabilmek için. Bu olayların başlangıcında Mars’a hamamböcekleri ve gübrelenmiş toprak gönderilmiştir. Böylece orada toprak güneş ışığını emip böcek cesetlerini de toprak için besin görevi görecektir. Ancak işler yolunda gitmez. Mars’a giden keşif aracı Mars’a indikleri anda mutasyona uğramış dev insansı hamamböcekleri ile karşılaşırlar ve aralarında bir savaş başlar. Sizce insanlar ve böcekler arasındaki bu savaş ne olacak? Benim severek izlediğim bir anime ama yarım kalmış. Yeni bir sezon gelecek mi bilmiyorum. Sırf şu iki sezon için bile izlenir bence.

2.      Tense Shitara Slime Datta Ken

Türü: Fantastik


        Satou Mikami gerçek hayatta 37 yaşında ilişkileri düzgün gitmemiş bir adamdır. Bir gün sokak ortasında bir soyguncu tarafından bıçaklanır ve orada ölür. Ancak bu yaşamının sonu değildir. Başka bir dünyada-fantezi dünyasında- bir balçık olarak yeniden doğar. O eski yaşamını geride bırakır ve kendine yeni bir hayat kurar. Fırtına Ejderhası Veldora ile tanışması ile maceraları başlar. Artık bir balçık canavarı olarak yeni hayatına devam eder. Eğlenerek izlediği bir anime. Hala da devam ediyor. Çok eğlenceli karakterler var. Ayrıca da hayat dersi bile veriyor. Birbirinden farklı türlerde olan canlıların birbiriyle iyi geçinip dost olabileceğine, dostluğa, verilen sözlerin değerine güzel bir şekilde de değiniyor.

3.      Fullmetal Alchemist

Türü: Fantastik, büyü, aksiyon, askeri


        Edward ve Alphonse Elric kardeşler bir kasaba tarzı bir yerde anneleri ile yaşamaktadırlar. Babaları bir simyacıdır ve yıllar önce ortadan kaybolmuştur. Bir gün annelerinin hastalığı iyice kötüleşir ve ölür. İki kardeş annelerini diriltmek için simyaya başvururlar. Ancak işler istedikleri gibi gitmez her şey. Simyada eşdeğer değiş tokuş prensibi vardır. İnsan bir şeyleri feda etmeden hiçbir şey elde edemez. Bir şeyi elde etmek istiyorsan ona eş değerde bir şey sunmalısın. Annelerini diriltmeye çalışırken Edward bir kolunu ve bir bacağını, küçük kardeş Alphonse de bedenini kaybeder. Hem bdenlerini ve bazı uzuvlarını kaybetmişlerdir hem de anneleri dirilmemiştir. Ed kardeşine olanlar için kendisini suçlar ve onun bedenini almak için Devlet simyacısı olarak çareler aramaya başlar. Henüz çok fazla bölüm izlemememe rağmen beğendiğim bir anime. Kardeşler arasındaki o bağ beni fazlasıyla etkiledi. Ayrıca simya ile ilgili böyle bir anime yapmaları da çok ilgimi çekti. Anime yapımcıları daha doğrusu manga yazarları gerçekten bu konuları bulmak için ne kadar da uğraşıyorlardır. Gerçekten takdir etmemek elde değil.

      Artık izlediğim animelerden beğendiklerimi buraya yazmayı düşünüyorum. Herkesin bildiği o animeleri de izledim ancak ne de olsa herkes onları az buçuk biliyor ve izliyor. Ben burada daha az popüler olan ve izlemeye değecek olanları paylaşmayı düşünüyorum. Yoksa bir Naruto’yu ben de izledim. Neyse bugünlük bu kadar. Keyifli izlemeler 😊

 

 

You May Also Like

7 Comments

  1. Naruto' yu anlatmaktan zarar gelmez, ehehe ben bıkmadan yapıyorum. Animeseverler dışında izleyen de yok zaten onu. :)
    Fullmetal Alchemist çok etkileyici bir anime. Sanırım bitirmemiştim bir gün baştan izleyeceğim. Tanıtım güzel olmuş. Terra Formars konusu itibariyle pek ilgimi çekmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naruto'yu ben de bıkmadan anlatabilirim. Ancak sıkılanlar olur kesin. Siz de anime izliyorsunuz sanırım. Tavsiyeleriniz varsa yazabilirsiniz. izlemediğim vardır mutlaka :)

      Sil
    2. Sıkılan olabilir tabi ama yine bloğumda çok yer verdiğim bir konu. :))
      Birkaç tane tavsiye edebilirim ama izlemişsinizdir muhakkak. Bleach, Shingeki no Kyojin, Code Geass falan güzel. Jujutsu Kaizen' e başlamayı düşünüyorum şu sıralar. :)

      Sil
  2. Attack of Titan ilede ilgili bir yazı gelir mi? Elinize sağlıkkkk bunları mutlaka izleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim bir anime. İstiyorsanız neden gelmesin :)

      Sil
  3. anime bayılırım ama ilk ikiyi duymadım, ikinciyi çok severim gibi geldi :) fma çok severiim :) pekiii, baksan yaa, bleach, ay savaşçısı, bunları da unutmaa :)

    YanıtlaSil